Jag är en riktig raggare raggare raggare ;D

Som jag skrev på min bdb, sluuuuta försök få ner mig från  lyckan o glädjen.
visst han gjorde ett misstag, men annars har jag fan blivit behandlat som en jävla prinsessa,
så fattar inte, när jag va kär i dom andra två nötterna va det INGEN som sa ngt,
ingen sa att jag skulle gå vidare osv, men den killen jag har chans att bli lycklig med
han är inte tillräckligt bra för mig, ;o asso. vet inte vad jag ska säga,
visst, jag kanske gör fel i att vänta, i att va kär i honom, i längden kanske han inte är bra för mig,
men just nu är han jäävligt bra, så varför ska jag tvivla?,
det ända är att om jag har gjort ett misstag, kan ni inte bara stötta mig och finnas vid min sida
om jag faller? alla människor gör misstag. så sluta försök bestämma. blir så trött!
För det får mig att tvivla, när jag får höra det var dag, mitt hjärta säger en sak,
och min hjärna har börja säga en annan sak pga ER ://.
blir så trött att nästan ingen vill se mig lycklig. urs.
Men är väl så att jag kanske inte förtjänar att bli lycklig fullt ut tydligen,
inte varit det hittils i mitt liv, så varför skulle jag förtjäna det nu .

Men men, fett nice väder, me love!!!!:D

ikväll blire nog fest, det är fett nice asso!


Puss!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0