I'm hopelessly devoted to you <3



Jag saknar dig snygging<3


Sitter här och lyssnar på musik. I fredags drack jag med Micke,Nuppen och Stefan, josse va oxå med :)
va mssa trevligt, sen stog jag på liljas och snacka med emelie ett bra tag, våra hundar fick leka o så :)
sen lördagen blev ganska lugn, va med Sara, mycket trevlans, träffa Kristofer och så :) länge sen.

Sen idag har bara varit lugn, va med josse och sara, mycket trevligt :)

Nu gör jag ingenting förutom att tänka, musik och msn.

Skriver med Johanna, saknar henne så förbannat mycket,
trots allt som hänt, alla bråk och tjafs, så har det alltid varit hon och jag genom allt.
All lycka, sorg, bråk med familj, skit med skolan osv, allt har vi gått igenom tillsammans.
Hon är den första jag vill ringa när något riktigt kul händer, eller när jag mår piss och allt går emot mig.
trots det jag sagt att jag inte bryr mig om henne längre, att jag är trött på hennes skitsnack,
lögner, Ja, allt det där, så säger jag det bara för att bygga upp en skyddmur för att jag inte ska bli så här.
Börja gråta av saknad. För hon va min bästavän, alltid funnits där liksom.
även när det varit totalt knas mellan oss liksom.
allt känns så fel utan henne i mtt liv, totalt kaos. urs :'// <3

Sen att jag saknar J gör inte saken bättre just nu, urs, kan allt inte bara lösa sig nu på en gång ?
och bara bli som jag vill ha det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0