I wont give up on us!





urs sitter vid datan och spelar bubble shooter, sjukt beroendeframkallande :P

igår kväll va väl iunte det bästa,

kära du, är mitt val om jag vill vänta, även om framtiden är ovis, och ingenting är säkert.
att du aldrig mer tänker återvända till sala gör mig inget, jag ska ju ändå flytta härifrån ;o.
mitt val inte ditt, och jag väljer dig flera tusen gånger om, så detså, och jag är bra envis,
och jag tänker inte ge upp, så det så, det ända jag är rädd att jag ska missa
just nu är du, kan du inte bara fatta det ?, skiter väl ändå i resten av killarna sötnos,
dom är inget för mig, medans du är det mesta för mig, jag väljer dig dig dig.
kommer vänta avd du än säger, men skulle bli lättare om du bara säger att du vill.

nej snacka med J igår om allt, hur ont det gjorde i mig när han snacka om sina "dejter" osv,
han förstod mig, och jag förstår hur han känner med Tobbe robin och dom nu .
ahh, får hoppas på det bästa, att han inte ger upp . <3


nej sen drog jag ut för att träffa Tobbe en sväng, det va riktigt trevligt, va väl en så där 3 år sedan sist,
ändrats hade människan oxå gjort =).
så äre,

idag vad händer då folk ?! ;D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0