How am i supposed to live whitout you?

Nej det funkar helt enkelt inte, nej nej.
Tänker på dig 24 timmar om dygnet, så äre bara.
Och tänker bara positivt, förutom att jag saknar dig som en dåre.
Tänker på allt jag vill göra, framtid, på hur mycket jag kommer krama och pussa
hjäl dig nästa gång jag ser dig, så det så. För du är det snyggaste jag vet :)

Idag har jag vart nere på stan, köpit leggins, sen köpte jag två amplar åt mamma, hon vart massa glad
för dom fina blommorna :D
Sen drog jag Sara och Johnny till månsan, sola bada och drack cube :D mumma!
sen hem till mig, och färga håret, sen kolla vi  på film o så, jag och sara alltså:P!

Sen nu sitter jag bara här och tänker, och är trötter :P hahaha!


Haft en bra dag folk ? för det har jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0