Get away cause i dont wanna know you

Sitter bara vid datan nu :)

idag har jag städat, sen kom sara hit :) vi har bara latat och snackat allmänt skit, mysigt :)
Hon kommer hit om ett tag igen skulle jag tro.
Så ska jag förmodligen upp till sundsvall efter den 15, tror ni jag längtar ihjäl mig ?:D
och blev urglad igår :D wie!

Men men. Idag mår jag väldigt bra, är ganska glad och nöjd :)
Lite uttråkad at the moment bara . haha.
Så ska jag träffa Sanna antingen på onsdag eller fredag, ska bli trevligt, väldigt länge sen sist nu.
Sen på torsdag äre power meet, och då ska jag åka med Josse och henne pappa :)
det kommer bli fett med skoj asso :D

nej nu ska jag typ spela elr ngt annat ovärt . hahah!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0