Cause im inlove with you<3





sitter hemma nu, skönt :) igår va jag upp till månsan och bada med linda, sen kom robin pierre och Tobbe dit:)
sen åkte robin och hämta Timmy :D:D:D så bada vi o sådär, gled runt i bilen o hade
allmänt mysigt :). sen drog vi till parken och satte oss där, tog med mig sheeba :)

sen drog jag hem och försökte sova, men vart för mycket tankar, precis som ikväll, urs urs!

idag kom linda hit, sen kom pierre, sen kom robin, timmy och tobbe hit , så kolla vi
på nattbus 807 och så snacka vi självklart massa skit och hade allmänt trevligt :)
sen släppte vi av linda och timmy tobbe och robin skulle käka pizza.
sen gled vi ner i parken och bara tog det allmänt lungt,
där träffa vi mikkah och etts tyckte jätte full mona :P
sen kom bosse och matilda, sen snacka vi bara massa skit och så.

sen kom jag hem nyss, urs :(( mår inge bra nu, för mycket tankar, tankar på om
det verkligen kommer bli ngt, allt är mer komplicerat än det behöver vara.
Sen är jag så förbannat osäker på hur han känner det,
även om han ibland visar det bra mycket, tex när han berättar
hur svartsjuk han blir osv, skit söt, men ibland bryr han sig inte alls,
nej jag vet inte, är väl bara jag som är osäker och nojjig i onödan.
men men ,

Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0