You make me feel invited.

Jadu, igår va jag hem till fia. Hon jag lina och stefan glodde på film,
först linas kvällsbok, såå pinsam :P, sen blev det bride wars,
den är ju så bra så ville dom se den, och jag kan ju se den tusen ggr om så att :D
nu sitter jag i sängen o skiver med världensbästa fia på msn,
och tankar massa filmer, ska över dit imorron o glo :)
för ikväll blire ffesta med mikkah massa mys.

nej sen när jag kom hem igår så satte jag mig o kolla på american pie 1 och halva 2:an :)
bra där liksom. Imorron blire resten av tvåan, försöka hinna med trean,
sen hem till fia o glo massa film ( :
myes.

kl 4 ska jag skutta in i duschen, massa skönt.
sen blir fixa sig sen käka sen till mikkah.

Pussss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0