You are not alone.

sitter hemma. idag har jag varit med sara en sväng.
vi kolla på green stret hooligans, mums <333
så hetttttttt hetttttt hetttttt :D!

sen när hon drog vart jag uttråkad och gick ut  med vovvisarna, då träffa jag på Robin på vägen,
stog och snacka med honom ett tag o så :).
sen fortsatte hundarna och jag gå en stund till :).
sen blire väl en film, elr strax, älskar att kolla på film. sånt jag behöver just nu så :D

för övrigt lyssnar jag på michael jacksson just nu, alone. så fin låt.
man kan säga vad man vill om allt som sagts runt honom, rykten osv,
men musik va något han faktiskt va duktig på. that's it.

Mycket död runt om en det senaste året typ, ganska jobbigt ://.
men man får försöka se det positivt, dom mår bra där dom är nu :).

mjaa, just nu skiter jag i vilket , hör av dig när du vill, men förvänta inte dig att jag tänker
vänta , vänta när jag får noll respons, vill ha något tillbaka.
men inte ett skit får jag. vet inte riktigt hur jag känner och mår längre.
men skit sak samma.

nu ska jag glo film :d


 Pussss hej!

Kommentarer
Postat av: matilda

är det något med j som har hänt? träffas och prata någon dag? <3

2009-07-08 @ 00:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0