Where were you when i was scared.

Jadu, jag vet inte hur jag ska ta det här, en stor bomb kan man kalla det.
kabooom sa det, sen förändrades allt från dåligt till kataastrof ;o.
urs, vet inte riktigt hur jag ska ta in allt det här.
men finns här för dig sötnos, alltid. mitt hjärta är där du är, önskar bara jag kunde göra mer.
men du är den enda för mig hjärtat, ahh, Pete & rob är oxå lite för mig ;) .
men det funkar. i längden , när allt börjar ordna sig, blir vi lyckliga, det vet jag honey :)

idag har jag varit med sara nyman :) mycket trevligt, vi träffa robin och Victoriat (:
vi bestämde att vi ska ha tältparty, vilka är på ?:D
kul ska vi ha.

imorron äre tjejfest, och jag längtar nå sjukt, att få släppa loss, umgås med folk man tycker om,
och glömma allt det här, bara för en kväll, kommer bli så skönt (:

Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0