we will fall to the angels save us all.

sitter hemma, väntar på att fia och ida ska komma tillbaka till sala så ska jag
hjälpa dom att städa ur bryggeri lägenheten .

igår satt jag hemma o glodde på film , när fia ringde o ville att jag skulle komma, kl va 11 på kvällen,
satt osminkad i pyjamas liksom, gråtit pga filmen (Y) haha .
och tjatar, och alla ville att jag skulle komma, så tog på mig kläder, fixa mig lite snabbt,
glodde klart på filmen, sen tog jag cykeln ner till hotellet.
drog in där, va riktigt mysigt för första gången ever,
va happyour elr ngt  :P mycket folk, eller ja, lagomt med folk iafl :).
riktigt kul, sen träffa jag ngn thomas från sthlm, riktigt trevlig människa,
och funderade hur en människa från sthlm kan va så trevligt,
jag fick mitt svar, han är norrlänning egentligen, men flytta till sthlm pga jobb.
hahahaha . sen börja han snacka norrländska, och alla som känner mig
vet hur mycketj ag älskar den dialekten, så satt och skratta hela tiden.
sen drog fia och ida och dom, så satt jag kvar o drack min cider jag fick av thomas,
sen drog jag vid 5 i 2 :).
hem och sov, massa skönt :)).

ikväll blire lungt, för imorron äre fest ;). puss på det liksom!
hahah .


hörsss ;)

still miss you hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0