The times when you dance with me when no music playing.

tjululu.

vakna fett sent idag igen -.- urs. blir så trött på mig själv ^^ haha.
skulle till fia idag egentligen och ge henne sin present, men får nog bli på söndag elr så ist :).

hmm, dagen hittils har spenderats med att läsa artiklar, druckit massvis med te<3, snackat lite på msn o så.
senare blire nog film, läsa lite mer, lyssna på bandbok, dricka mer te och bara njuta av lugnet.
vet inte vad det är, men har ett enormt lugn inom mig, vet inte varför ?
skönt är det iafl, men det jobbiga är väl att jag fortfarande känne rmig känslo lös,
har inte känt speciellt mycket känslor på länge, känt mig så tom liksom, och gör det fortfarande,
gråter inte ens när jag ser dom mest sorgliga filmer, och det gör jag jämt.
men är väl det, när man blivit tillräckligt besviken ledsen och nere länge och för mycket,
så då orkar man inte bry sig, right? och nej, menar inte bara kärlek så folk fattar,
snackar mer vänskap, och min familj. när man gång på gång blir sviken,
så orkar man inte bry sig längre, käsnlorna försvinner på ngt sätt.
vet inte hur jag ska förklara, men jag är helt enkelt tom på känslor just nu, antagligen har jag väl
stängt av det, att jag inte orkar bli ledsen besviken och sårad längre, då äre bättre
att stänga av allt. så äre nog.
men som sagt, är inte deppig. och det känns väl skönt i sig det oxå :))

yeah yeah , skriver väl mer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0