Tapetklister under mina skor, du är så mycket vackrare än vad du tror.

yes box. snart äre ferre :D massa trevligt fan ^^.
blev äta hemma först,. för kände mig för stressad och trött, ska snart ut på promenad med
mamma så fort hon kommer hem, för just nu är hon på affären och jag har stängt in mig
med mina flickvovvar på mitt rum eftersom Zessan löper :P haha.
ååh, kolla nyss ut, stackars mamma, det spöregnar ju ;( haha.
allt för en jävla tändare stackars.
får se om jag dricker ikväll, är inte så sugen att dricka, men är sugen att träffa alla söta flickor jag ska va med :D
yeah yeah, nu har jag fått ny styrka, en styrk att fortsätta kämpa ,
en ny styrka att vilja :D och det känns för jävla bra måste jag säga, går dagen behövdes verkligen.
J , you rock my fucking world, you make my head spin right round right round <3!

Yeash,vad ska man göra då ? förutom att läängta ihjäl sig, sakna, va kär, va nervös, ååh me like :!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0