regn regn regn.

sitter här på mitt rum, utan musik, vidöppet fönster och bara lyssnar på vinden och regnet som faller ner,
och dricker te. kan det bli mycket bättre, finns inge bättre sätt att rensa tankarna på :)

va ut förut en sväng och träffa matilda och sara nyman, riktigt trevligt, så kom josse förbi en sväng med :).
mutchoo trevligt.

på lördag blire grill fest med alla brudar hemma hos nyman, ska bli grymt mysigt och grymt trevligt
att bara få umgås och dricka och äta med alla man tycker om <3.
myes. ska nog snart lägga mig i sängen och glo på lite vänner, har börjat om från början igen,
för tredje gången, tror inte jag kan somna utan att kolla på vänner asso. det är sjukt bra.
nästa vecka får jag min nya bärbara hårddisk på 500 gb :) det gillas mycket kan jag lova,
och det beeehövs, lovar jag ännu mera. min data är helt dum i huvet, men jag älskar den iafl ;).
sen får jag förhoppningsvis mina byxor i nästa vecka, me love.
sen ska jag till vetrinären med billy oxå. känns skönt att få det gjort (:

yeah, sen har lilla zessan börjat löpa first time ever, så nu är hon stooor kicka,
så pappa billy ska bo hos husse i helgen, sen när zessan höglöper får han bo hos Micke.
stackarn får flytta runt :P haha. sötnos.
och just nu bor han i mitt rum på nätterna så att det inte skulle ske en olycka,
för det får verklige verkligen verkligen inte hända. nej nej,.

mår lite bättre nu iafl. tror jag behövde en depp dag.

Förlåt matilda och sara om jag inte va riktigt som jag bruka. men sånt som händer o fötter liksom  ;D

mjo, myyyys det är att bara sitta här, med te i handen och lyssna på vinden och regnet :).
har nog inte njutit av att bara sitta i tystnaden för mig själv så mycket på lääänge.
och det är bra. trots att jag hatar att sova ensam, elr ja, utan jeff vid min sida.
men tror jag börjar vänja mig nu, för vaknar av att jag ligger över hela sängen, like always before.
men tror inte mitt huvud gillart ännu, för drömt mardrömmar varje natt sen han flytta.
vilket suuger, men det blir nog oxå bättre :).
nu blev det ett långt inlägg för er stackare som orkade läsa, men jag tycker om att läsa
bloggar, så hoppas ni gillar att läsa min oxå :).

btw så älskar jag ljuder av tystnad,lugn,vind,regn och tangentknapparna som knapprar för
fulla muggar, känns tryggt på något sätt :). känns inte så ensamt, känns som att
jag är inte ensam helt enkelt, det känns, bra, hatar ensamhet.
har känt mig sjukt ensam dom senaste veckorna, men tror jag börjar hitta tillbaka.
som jag sagt tidigare så hatar jag förändringar, men efter ett tag vänjer man sig vid
förändringarna, och då är dom inte förändringar längre, då är dom en del av
vardagen, och då äre lättare att leva, när man lärt sig leva ensam, sova ensam, och vara ensam.

och nej, med ensam menar jag inte att jag inte har ngr vänner, för jag har dom bästa vännerna
i världen som jag inte skulle byta bort mot något. Och jag uppskattar varje dag
att jag har dom vid min sida, även om jag inte alltid visar eller säger det,
så är dom det bästa jag har. skulle inte levt idag om det inte vore för dom.
dom  som är min styrka, min vilja , mitt hopp.
vänner&familj, aldrig utan <3

Sofia,Josefin,MatildaH,MatildaJ,SaraN,SaraJ,Anna,Mikkah, girls, you are the best <3


Pussssss <333333

Kommentarer
Postat av: Sara johansson

ja finns om du vill prata gumman :D <3

vi tjejer klarar oss inte utan dig heller :D <3

2009-07-09 @ 02:09:28
Postat av: matilda

finna alltid här snygg :D<3

2009-07-09 @ 02:14:17
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/
Postat av: Mikkah

i will never let you fall <3

2009-07-09 @ 11:19:27
Postat av: sara

Finns alltid gumman <3

2009-07-09 @ 12:07:56
URL: http://nymansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0