One flesh, one breath, one life, one blood<3

Sitter bara här o tänker o såå ://.
lyssnar på one blood, så bra låt. me love.
inatt, urs, drömde massa många mardrömmar, bla. att jag och fia va uppe på ngt högt torn elr liknande.
då kom det en gubbe, och han hoppa, jag såg när han föll i backen, hörde
när hans skallben krossades, urs va så jävla hemskt.
dom senaste veckorna har jag bara drömt massa mardrömmar, så jävla jobbigt :/.
urs. därför jag inte vill sova riktigt.
sen finns det massa fler anledningar, men det är skit samma.

Jaduu, har nyss beställt byxor som världens bästa mamma ska betala, tack <3
sen ska jag nog träffa ida och Sara södereng, ska bli massa trevligt :))om dom kommer till stan vill säga.

yeah yeah. skriver sen.


det är upp till dig nu.. behöver inte säga mer. det är upp till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0