När saknaden är som värst.

Jadu, sitter här framför datorn  nu bara :)
Igår vare ju power meet, jag och sara bestämde som hastigast att vi skulle ta
tåget kl 19.10 till västerås för att sen festa med andreas och linus :)
massa trevligt. Så åkte vi dit, köpte vatten när vi kom fram, så jävla törstiga :P
sen drog vi till lögar och satte oss o invänta andreas och linus.
då kom snuten och snacka med oss och tyckte att vi verkade vettiga sa dom:P haha .
sen kommer en cab, då vare ett stycke andreas och linus som kom :P
sen drog vi med dom till hotellet^^. Så drog andreas iväg så vi blev kvar där med linus
och en jävla massa finska gubbar :P dom va ganska så jävla roliga. haha.
sen efter många timmar gled vi ner till lögar igen och satte oss där och snacka, sen
kom vi ifrån andreas och linus -.- så vi skulle dra till det där förbannade hotellet.
det gick ju lyckat, vi hittade på en göran och håkan att åka med iafl, dom skjutsa runt på oss som fan för att
vi skulle hitta det där förbannade hotellet där vi skulle festa vidare liksom ^^. hahah
så typ en halvtimme senare kanske, då hitta vi det iafl, men då hade andreas deckat.
så då messa jag håkan o bad dom hämta oss igen, och dom va snälla och gjorde det. haha .
sen skulle dom skjutsa hem oss, men ville bjuda på mat först, fett nice liksom :D
sen kom höråsen, så fick vi åka med dom in till sala ist .
bästa power meet på braaa jävla länge asso ;D

idag har jag bara varit hemma och tagit det fett lungt liksom, sooovit, väldigt skönt (:
sen så på kvällen skulle jag och mamma glo på film, då börjar väääärsta åsk&blixtoväder.
blixtjävel log ner bakom vårat hus, skit grejer, tror ni jag typ bajsa på mig ? ;o.
haha, nej så nu sitter jag här ungefär.
imorron blire power meet med Josefin, ska bli riktigt skoj fan :D me längtar !!

Nu ska jag typ lyssna på musik, tänka, och försöka gråta en skvätt eftersom jag typ inte kan gråta
längre trots att jag är ledsen liksom ^^.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0