it's just like we were meant to be <3

sitter här i mitt rum, ljus tända, nystädat, ljus med vanilj doft
det regnar utanför så massa friska vindar och låter massa mys utifrån :)
finns bara två saker som fattar nu, en kopp varm oboy som jag snart ska fixa (:
Och snyggaste Jeff, skulle ju kunna skippa resten av allt det jag skrivit
om han bara kunde vara här och krama om mig och säga som han alltid säger
"det kommer ordna sig", för då känns de verkligen som allt kommer lösa sig,
förr eller senare, just nu äre bara jobbigt. Jag är lyckligt,
det är jag verkligen , det är inget jag bara säger eller skriver,
för jag är lycklig i själen, jag är inte arg på ngn, känner inget hat,
jag har det jag behöver, inte alla som har världens bästa mamma,
världensbästa bröder, världensbästa hundar, världensbästavän, världensbästakärlek,
inte alla som kan säga att dom har allt det där, dom gör mig lycklig (:
och har verkligen börjat uppskatta alla stunder med dom.
ingen av dom är perfekta egentligen, eftersom det inte finns ngt som heter perfekt,
men dom är allt jag någonsin skulle vilja att dom va, skulle inte vilja ändra en enda
sak som har med ngn av dom att göra, dom är allt jag behöver, that's it :)

är lite känslosam idag som kanske märks,
men varför inte, livet är upp o ner,
just nu är jag inte ledsen eller glad,
jag känner mig lyckligt lottad att jag har allt jag behöver,
även om Jeff inte kan vara här med mig, så behöver jag bara
tänka på honom så får han mig att leé, min söta lilla pingvin <3.
hahahaha .

nejfyfan.

ikväll blire nog film och läsa lite :)


Puss , me love you long time <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0