Inte jag, jag är kär.

Hur kan man sakna en människa så det gör ont i kroppen?, förstår inte ://.
Asso visst, saknaden är ju hemsk. Men trodde inte det kunde göra så ont,
trodde inte jag av alla människor kunde nästan hamna i tårar av saknad?
förstår verkligen inte ://. har nog inte fattat fören ikväll att han verkligen har flyttat,
och det gör ont, att inte ha träffat honom på två jävla veckor.
urs, det känns verkligen skit. Från att ha träffats minst 5 dagar i veckan i ungefär 6 veckors tid,
till att inte setts på två veckor är en ganska stor förändring, och jag som verkligen avskyr
förändringar, visst äre bra att känna saknad, den är bitterljuv, och är bra att jag vänjer mig att inte
ha honom här hela tiden, men det gör fortfarande lika ont,
för jag är fortfarande lika kär i människan, han praktiskt taget gör mig hel,
och skiter i vad ni andra säger, den dagen ni hittar kärleken så ska jag spotta er
i ansiktet när ni kommer med era ursäkter . dra.
Det här är rätt, så det så. så bye bye.

idag har jag bara vart hemma, sen kom Sara och vi drog till månsan och umgiks med johnny och christer,
det va massa trevligt trots alla fjortisar :P haha .

Sen drog vi hem hit och snacka lite skit.

btw är jag sjukt trött på folk som sviker, folk som säger att dom är ens vänner utan att bevisa det,
utan att höra av sig, detta är vad jag kallar att man tar folk för givet.
är sjukt trött på det nu, så detta är slut.

Denna dag har sugit förutom stunden jag va med sara och compani :P haha.

för har tänkt för mycket.


saknar dig honey, saknar dina andetag, din värme, dina vackra ögon, ditt leende
saknar höra ditt hjärta slå. Saknar allt du är.
Saknar även när du klagar på mig sådär sött när jag spelar bubbleshooter när jag förlorar,
saknar dig för att du är så förbannat bra för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0