I'm only scared of losing you.

Kom nyss he, fett tidigt, men vart seg o så (:

hade riktigt trevligt hos sara. vi börja med att spela " jag har aldrig". sen spela vi öl spelet
där dom försökte supa ner mig :P haha. vafan xD
sen körde vi kubb, och därimellan ALLT snacka vi massa skit o skratta och hade allmänt kul.
Tack för att jag fick komma snygging <3.

sen kom jag nyss hem , ladda ner lite låtar osv (:

saknar min snygging. oyes, vill kramas nu nu nu med dig, du är ¨såå jävla bra.
saknar dig varje minut, varje dag, varje vecka , året om <3.
yesbox. du är så speciell.

nästa helg äre Elinas fest . kommer bli skoj (: 

nu ska jag lägga mig glo på vänner och sakna världens bästa och tänka på alla minnen <3.
snälla du, låt inte du själv försvinna, eller låt mig aldrig gråta av att förlora dig, för det klarar jag inte honey.
du är såå bra. Puss påre!

och ja, man blir mer sentimental när man druckit även om man inte blir full ;) haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0