I found my self today, oh i found my self and ran away.

Kollat på massa filmer idag. ska bli fler, har gubblat för mycket.
så kommer inte sova gott inatt.

har tänkt på tex, kommer jag någonsin hitta och få den där som skulle göra allt för mig,
allt för att jag skulle bli lycklig, riktigt lycklig, gå genom eld och vatten,
förtjänar jag verkligen det?, tänkte liksom, har inte blivit så hittils,
så jag kanske helt enkelt inte förtjänar det?.
antagligen inte. Får nöja mig med det halvdanna.
det som gör mig halvlycklig helt enkelt.

Mr perfect don't exist my little friend. i guess that's it ://.

blir nog fler filmer strax. men idag fick jag ut en skvätt tårar, känns lite bättre.
men fortfarande helt värdelöst. Enda gången jag får någon uppmärksamhet
egentligen är när man gör människan svartsjuk, är det så det ska behöva vara?
ska jag behöva känna att enda gången man betyder något är genom svartsjuka?
att jag måste göra saker som gör att det ska bli svartsjuka för att få någon respons?
förlåt, jag är konstig, kanske inte så det är, kanske jag som bara är paranoid, like always.
men ibland vet jag bara inte. När man inte får något vettigt svar är det ännu svårare,
och att inte kunna snacka med någon om hur jag känner och mår o allt,
gör inte saken lättare, men jag har växt upp med en mur runt mig,
ingen får komma mig för nära, då slutar det i att j ag blir sårad, därför jag är så iskall.
that's just how it is, även om jag själv inte vill. även om jag vill öppna mig,
öppna mina känslor, och bara skrika ut hur jag mår. vad jag vill ha. vad jag tycker jag förtjänar.
men det funkar inte så. tyvärr.

yeah yeah...

Kommentarer
Postat av: Mikkah

<3

2009-07-07 @ 00:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0