Hjärtat <3




idag va jag o vackraste Billy till veterinären, han va sååå duktig! :)
dom trodde att han hade fått en allergisk reaktion som sen lett till infektion i kroppen,
så fick antibiotika, ska ringa tillbaka på måndag och informera om läget förändrats
till bättre / sämre eller inget alls. Sen ögon droppar eftersom han ögon är hemska,
sen ska vi börja göra rent öronen mer. bebis. Du ska bli bättre, men han kommer hata oss :(
inga långpromenader, han ska ha tratt på huvudet o så, stackars liten.
men allt frö att du ska bli bra igen bebis!

ska hem till Fia vid halv 3-3 :) massa mys. hon jag rasmus o Ludde, saknar ihjäl mig efter rasmus,
flera veckor sen sist :( urs. nej fyfan.

nu ska jag ner o ge hunden medicin o mat :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0