forget me not.

sitter här vid datan.
i förrigår va jag hem till fia, sov där, vi hade myskväll, förutom att hennes jävla
mage krångla tyvärr :/
igår drog jag till fia mot kvällen, va på stan med henne på dagen o skulle köpa telefon,
men inte fick jag ta på avbetalning inte, jävla svin.
sen drog jag hem. bror fixa, så nu har jag beställt min kärlek <3

sen på kvällen som sagt drog jag till fia.
vi glodde på film o så, ida hade kommit till sala oxå :)).
sen hade vi fett skoj hela natten, oj oj oj , säger bara det, poliser hela kvällen vafan xD haha .
kul jävlar hade vi, vi skratta så vi grät, övertrötta och skit (Y) haha .

sen drog jag hem, satte mig vid datan, sen sov :).
idag har jag inte gjort ett skit :P så sjukt uttråkad, kan ngn komma o glo på film med mig??

yeah yeah .

i miss you hun <3. almost just 7 months to go, then i have you right here with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0