Då ser jag dinkärlek mot mig, då känner jag livet ifrån dig.

Ja, sitter bara här vid datan, väntar på att mammi ska komma hem o då ska vi beställa Pizza :)
mums, inte ätit på evigheter, elr ju, dagen efter pizza på power meet ^^.
men innan dess typ månader^^. Myes, göööött!

Igår va jag hem till fia,  jag , hon, stefan & Jimmy glodde på dont mess with the Zohan, RUBBAD
jävla film asso -.- hahah ! men man fick sig en del skratt iafl ;D haha.

Mja, sitter här o är skit hungrig, igår hade jag riktigt trevligt, kvällen spenderades med
min bästa vän sofia, och min bästavän jimmy, dom jag vet ställer upp till tuusen.
always and always. Det känns skönt att veta att man har vissa människor
som no matter what står där vid ens sida i slutet,
min framtida brudtärna Sofia när jag gifter mig, gudmor(fadder) till mina barn,
min bästavän, sen när man är 80 bast står vi där på hotellet och shakar med
våra rullatorer :D haha. det är nice ;D

ikväll blire hem till fia, mys <3, vi ska dricka liiite vin bara, färga hennes hår, och glo på massa filmer.
ska bli trevlans (:

nu ska jag ringa och stressa min kära mor :D


 Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0