But where were you when I was scared ?

Har hittat en riktigt bra artist :) Marion raven, det rekomenderas :).
hon gör sjukt bra texter, sjunger riktigt bra o så :).

idag har jag bara suttit vid datan, mestadels bara snackat med Elina :).
sen typ inte gjort alls mycket, så lite som möjligt på så krot tid som möjligt,
nu tänkte jag se på "what happens in vegas". kan nog bli kul :).
sen blire nog ngn mer film innan natten :).

fast först l yssna sönder lite marion raven :D.

så bra låtar för mig just nu, när my head is all twisted.
när jag inte vet varken in eller ut längre, vet bara att
vissa människor verkligen går mig på nerverna, urs . hahah
så jävla kul på samma gång.

La la la, i'm inlove with you, but i'm not sure i wan't to anymore :/

I'll protect you, don't be scared
No matter what, 'I will be there I'll be gentle, I'll be light
These are the words you whispered in the night .
But where were you when I was scared
A broken promise left me here
A post-it note is what I've got It says 'I'm sorry' but I know you're not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0