Are you looking for me?

snyggast ever har jag hört ;)


urs, försvinner någonsin oron ? nej . hatart.


hittat massa ny musik jag bara älskar , och det gillas :D

och trot eller ej, faktiskt inte hiphop (:
mest "rock", eller typ tjejer som sjunger allmänt bra med underbara texter :).
bla. Marion raven, Kate voegele, hana pestle :)  myes, me love :)
idag har jag bara tagit det lungt, messat, msn, musik, filmer, te<3, mys, och så.
väldans skönt må jag säga, imorron och tre veckor framåt ska jag va hundvakt varje morgon, det suger :P
men men, mamma jobbar så vad gör man inte :)

imorron blire nog en sväng runt elljusspåret, måste sköta mig nu fan, med allt,
urs, så här kan man inte hålla på :P.  minst en gång om dagen mååste jag gå elljusspåret,
och inte med mamma, för hon går ju så segt, men skulle behöva ett par bra gångskor,
mina är ju sönder tuggade, och stoooora -.- haha.
nu blire nog kolla på en film till, har inte ro i kroppen till att sova, för mycket oro i mig.

Imorron ska man bli väckt av ett mess kl halv 12 förmhoppningsvis om människan kommer ihåg ^^.
i hope so, så att jag vaknar till liv liksom. dom senaste dagarna har jag liksom vaknat halv 3 ;o.
o mina jävla hundar väcker en inte heller, vad äre här. hahah . nej du!

nu har jag skrivit ett långt helt ovärt inlägg, men men ;D


Pusspåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0