your love is all i need.

ett tag sen jag skrev nu. har inte haft nå vettigt att skriva, det har jag väl inte nu heller.
imorron äre nyår, ska bli myyys :). i think i think.
hoppas iafl de. blir hemma iafl . yesboxx!
har massa mycket gott cider, mumma!


yeah . what ever.

fan hatar att inte veta riktigt vad jag känner, känner mig tom ibland,
ibland känner jag förbannad saknad, nu känner jag saknad så jag håller på o spricker.
sen känner jag mig så tom när du är så likgilltig ibland, och ibland är så himla, ja..
lyssnar på låtar som påminner om dig. vet inte varför.
för jag borde bara skita i det. eftersom det inte finns några garantier eller hopp
om oss två. vet inte själv vad jag skulle vilja ha med dig. så jävla komplicerat.
KARLJÄVEL! haha. nej fyfan. svara på det du skrev kanske, och se vad du skriver
tillbaka sen o se om ngt känns bättre, för nu känns allt bara så blaha!

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: matilda

Lakritz var tvungen att avlivas för att han hade jätte höga njurvärden som inte gick att bota :(

2010-01-07 @ 22:40:46
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0