When you say you dont come around here no more.

skola idag . CP kväll igår ;S började fantastiskt kul, fick skratta, och sen vart man bara arg :/
fan blir gaaalen på det här ?! nej fyfan!alla dessa lögner, är det så svårt att va ärlig ?
du är den mest patetiska människa jag känner.
yeah. orkar inte. men kvällen sluta ganska bra, efter 4 timmar långt samtal la jag mig
iafl med leende på läpparna, tack för att du fanns där för mig igår! det värmde och behövdes.
Ja, somna typ 5 på morgonen. men samtalet behövdes. och det va sjukt mysigt. oohjaa:D!


yeah idag avrt det skola, och sen dess har jag bara ätit mat, och gått ut med hundar o suttit här, orkar
verkligen inte göra klart mitt pm som jag borde göra idag, får göra det imorron.
är för slut. ska strax skutta i säng o kolla på vänner o messa med en viss herre. myes!

ja är glad iallafall!


"Jag längtar verkligen"  och jag längtar oxå nå sjukt! JUL LOV jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0