Varje väsen har skönhet inuti <3

urs, vad jag tänkt mycket senaste dygnet. fan liksom^^. tänkt på vad jag ska svara ?
hur jag känner ? vad jag vill ? hur jag mår? jag är helt confused.
eller vart det typ 4-6 imorse när jag prata med en gammal gammal kompis.
drog upp allt, allt jag förträngt, och det är jobbigt.
allt i mitt liv är upp o ner. Inte pga att ngn gjort ngn, utan för att jag inte vet vad jag
vill riktigt längre, för tre dagar sen va allt mycket lättare.
ingenting kände jag. vet inte riktigt.
men men. jag saknar dig, nå förbannat jävla mycket ska du veta. <3.


alla drömmar slås i spillror. eller?
jag måste få svar på saker och ting helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0