the party never end...

va i skolan idag, det kändes skönt som faaaan! myes.
kom fram till att det bara är 17 dagar till looov, och 23 till julaftoooon <3
och inte alls långt tills jag åker :D WIE! hoppas VERKLIGEN det blir av nu.
annrs bir jag fan deppig! yeah . ska bli såå jääävla skönt!
kommer bli sjukt skönt. lite ensamt om dagarna bara, men jag har öppen bar,
massa flyttlådor som ska packas upp och dona, och sen utforska stället ofc :D
så har o göra istället för att känna mig ensam!

nej vet inte vad jag ska säga förutom att j ag har lyckorus i heeela kroppen! WIE!



"Shiit va fin den va! helt sjukt vacker, är inte den typ svin dyr?,Du kommer bli skitsnygg o den lyckosten
som får ta med dig på balen kommer vara stoltast i sverige"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0