Show me there is a way to beat the monster ?!

igår va jag hem till Figge, först när jag kom dit satt han lite vid datan,
sen duscha han, sen laga han pasta carbonara (: han va duktig på det oxå!
blir lika impad varje gång ;) haha! .
Sen efter det så slog vi igår Dogma, riktigt jävla bra film! OHJA!
gillar'n som fan! .

Sen satt han vid datan, och vissa ngr toook otäcka klipp för mig! haha! höll på att bajsa på mig!
haha. fyyfan. sen låg vi bara i sängen och va efterblivna och snacka skit. haha.
om folk skulle se oss offentligt hur vi kan vara o bete oss skulle folk
verkligen tro att vi är efterblivna på riktigt! hahaha! kul har vi iallafall!
Sen vid 3 drog jag hem o sov.  sköönt! men vakna kl 5-6 med migrän! Det är INTE okej!
så vart ingen skola idag. nästa vecka ska jag ha typ 4 prov plus nationellt, bra jobbat! haha!
alla säger LYCKA TILL! hahah!

öhm, ja. uttråkad. ska snart kolla på one tree hill eller en film.
för börjar känna mig nedstämd, i don't know why ?! eller ja egentligen vet jag väl.
men det är inget jag yttrar mig högt om! haha . för då blir det verklighet och
nej det går jag inte med på, jag begraver det djupt inom mig istället :) !



PUSSSSSSSSSSSSSSSS!


"Tack för att du sätter ett leende på mina läppar"


Jag får allt för gulliga o mysiga mess varje dag, jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0