lokal girl with lokal scar.

yeah depp inlägg imorse, iknow. behövde bara få ur mig hur jag känner osv. blä.
ett nytt kapitel nu . YES!


yeah,. igår stack jag o stefan hem till Adam, för hans söta flickvän Fia fyllde ju 20 år och hade kalas =).
så va vi där hemma, massa skoj vare iafl, massa roligt folk :)
sen drog vi på hottan, där va det inte så mycket folk- det gillas skarpt!
Va med allt folk jag va med på festen, skit skoj ju :).
Massa dansande med Fia,Figge,alex o så :). skoooj!
Efter krogen gick vi till liljas, för folket skulle käka maaaaaaaat .
sen skulle det bli efterfest hos söt my, men efter halva vägen stannar alla o snackar.
sen vänder vi helt plötsligt håll o drar hem till Adam , haha!
Där vart det brottnings match mellan Figge och Adam,
jag skratta så jag grina, Alex skratta så han nästan kiknade, och Fia va livrädd att hennes kära stolar
skulle gå sönder. haha. helt galet, men kul vare, sen höll grabbarna
på att flyga in i mig o alex som satt i soffan, så vi två flög längst ner i soffan. haha!
kul vare iafl. "finska tassen" gaaalna finska pojkar alltså! hahahahaha !
huuuuuuuumor till folket! oohja!

Sen drog jag Figge och Sarah till Chris på efterfest, myes.
där satt grabbarna o sjöng en stund, sen skulle figge coh sarah dra , då gick jag med dom en stund
för kände för att gå :) sen cykla jag hem pratandes med ett stycke Adde i telefon.
skooj som FAN hade jag iafl :)
det mååste göras om snart!!!!:D


snygging liksom ;o. mjau! haha. ge mig!





HÖRS ;D

Kommentarer
Postat av: Backis

Låter som en riktig rolig kväll XD Hur har du fixat bloggen med bilden på dig upptill är det WordPress?

Kika in på min blogg oxå XD

2009-12-17 @ 00:53:29
URL: http://vgavaradendur.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0