jag smeker dig lätt om din hals.

jadu. gårdagen drog jag hem till Fia, där hon, stefan, anna satt o små drack lite granna.
sen efter ngr timmars mys och snackande så stack vi ner på stan och satt på liljas i ngn timme ?! haha .
aja kul vare iafl, fick skratta åt fia, helt rubbad! hahahah!

och idag har jag inte gjort så mycket,. legat i sängen o kollat på mamma pojkar, andra avenyn, riverside,
paradise hotel. bra skit, och sen drog jag ut o sprang med mina vovvar, skööönt!
klarade av mer än jag trodde, vart iallafall stolt över mig själv (: !
sen när jag kom hem kolla jag runt lite, sen kolla lite på one tree hill. <3 .
och nu sitter jag här och halv sover. haha. suck!

ska nog slänga mig i sängen strax, för jag har ingen bra dag.
hörss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0