Det känns som inte länge sen.

har lite mer lust nu, känns skönt(: men inte speciellt mycket.
vill helst gräva ner mig undet täcket. Men det blir inget bättre av.
har iallafall pluggat lite, har prov imorron, vet inte om jag komme rlyckas, men ska försöka iallafall.
sen ska jag försöka fixa alla anteckningar o kolla vilka sidor man ska läsa
så jag kan göra samhälls provet sen. och på onsdag äre nationella prov.
och på fredag är prov i religion judendomen, ska försöka ta reda på om vi fått
nå papper, så jag kan göra provet iallafall, eftersom jag redan är mycket efter där.


yeah! kul skol inlägg detta blev. haha!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Svara gärna på frågan om drömresemål i min blogg! Kram /M

2009-12-08 @ 15:55:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0