Take a bow.

vakna inte för alls länge sen, ändå suger den här dagen redan :o.
vad fan äre med mig ? , blir så trött på mina hjärnspöken,
idag är en riktig skiiiitdag.  Saknar gamla tider,
jag vill ha framtiden, jag vill ha gårdagen, jag vill allt som jag inte kan få. ?
Sen känns det som jag stängt av mig själv nästan totalt.
känner mig liksom tom, ledsen och gråtfärdig,
men jag kan inte gråta ? :S. blir så trött ://.
och vet inte ens varför jag är gråtfärdig, för har absolut ingenting
att va ledsen för, eller det har jag väl kanske egentligen, men jag
har försträngt det redan, så det gör mig inget.
Nog för att det hänt mycket på väldigt kort tid.
Men blir så trött på allt, på människor, på nästan ALLA människor
i min närhet som förändras såå fort på så kort tid,
förstår inte ? ska bli skönt att sluta skolan om mindre än ett år,
sen flytta till nytt place och börja om från början, ska bli otorligt skönt,
blir väl ner mot sthlm&göteborgs hållet tror jag, vill ju upp till norrland,
men det finns inge arbeten där, för just nu måste jag fokusera på enbart mig,
ingen annan, sen får folk tycka vad fan dom vill, men så äre.
nej SKIT dag!


Bajs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0