say you want the same thing to ?

sitter här vid datan, ensamhet, orolig, och osäkerheten kryper inom mig, urs,
hatar osäkerhet. att inte veta om vad som händer och sker gör ont i mig.
gör ont i mig när jag börjar tänka och själv inte vet vad jag vill här i livet.
när saker och ting får mig att backa, får mig att tveka.
Och när jag själv inte vet vad jag själv känner, gör mig galen, och vet inte
varför jag jämt ska börja fundera på saker man helst ska glömma bort.
somsagt, ensamhet är inget bra för mig, för ensamheten gör mig förbannat paranoid,
och det är därför jag jämt plöjer igenom filmer för att inte tänka så mycket,
det får mig att glömma det mesta för stunden, och det känns liksom bra.

ja vad händer idag då ? blir kräftor med mamma <333, mums, sen filmer ikväll tror jag,
bara ta det lungt och sitta hemma eftersom jag ska till skolan imorron så att :).

Nej men visst, hörs sen ;D


Puwss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0