Nu kan det va försent, för att säga som det är.

sitter här fortfarande, vart ut med jyckar o sånt.

tänkt ganska mycket ikväll, kommit fram till massvis.
och inte kommit fram till någonting alls.

vet inte hur jag känner, vad jag vill, eller hur jag tänker egentligen.
vad vill jag leva för liv? Jag är lycklig som den är jag,
och kommer aldrig ändra på mig för någon, men dock
har så mycket hänt på så kort tid att jag inte vet varken ut eller in.
Men det dålig som hänt under den här korta tiden, har oxå
gett mig lycka, har fått mig att inse att jag är en bra människa,
även fast jag ofta fortfarande tvivlar på det, så börjar jag mer och mer förstå
att jag faktiskt är en god människa .

Sen tycker jag även, att folk kan faktiskt fråga mig om vi ska ses oxå, inte bara jag fråga dom,
då menar jag inte dig Umeå, och dig Sara, för ni är bra människor,
ni hör av er, och jag hör av mig, och vi ses när både ni frågar och jag frågar.

anyway, känns inte så kul att JÄMT fråga folk om man ska ses,
typ glo på film, hitta på ngt, när dom antingen inte har tid, eller ändrar i sista
sekund, så from NU, ska jag inte fråga er nå fler gånger om vi ska ses,
thats it. är trött på det jämt är jag som ska höra av mig,
nu lär det märkas om ni ens bryr er, gör ni inte, tråkigt för er!
så dra. är trött på det här nu, förtjänar bättre.


HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0