När vi går därifrån, så vet vi båda två.

sitter här vid datan. Va hemma hos fia hela dag/kvällen igår, snuffsan.
du är bäst och förtjänar inte det här älskling. <3. finns alltid vid din sida,
tillsammans klarar vi verkligen allting. Glöm ALDRIG att jag älskar
dig och Rasmus määäääst i heela världen. Ni är dom bäästa. <3

sitter här och är på väg att börja gråta, vet inte varför, är väl för att
det hänt så mycket på så kort tid, sen att se sin bästavän så förstörd
gör inte saken bättre. Och måste vara stark för hennes skull, för Rasmus skull.
så får gråta här hemma utan anledning istället, för just nu behöver dom mig.
Lyssnar på så fina låtar, Melissa horn och hennes låt texter, hennes röst
verkligen har fååångat upp mig. så underbart!

Ska väl iväg till Fia senare elr ngt kan jagtänka mig.


Puss påre:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0