My heart belong to you.

sitter vid datan, skiiit nöjd över min telefon faktiskt, eller ja inte nöjd, jag fullkomligt ÄLSKAR den .
yes yes. verkligen älskar. hahah.

idag har jag inte gjort så mycket, studsa upp ur sängen, sprang ut med hundarna,
drog med mig mamma och stack till affären, hämta ut min telefon, och så handla vi mat :)
sen drog jag hem, satt med telefon o försökte förstå mig på den och pilla o dona
i ngn timme, tog kanske 20 minuter så kunde jag telefonen, me love samsung :)
haha. sen har jag bara suttit här typ, funderar på att ren skriva mitt brev till hun
så jag kan skicka iväg det oxå, eftersom jag fixat addressen som gör att han får mitt brev  :)
hoppas han blir glad iafl. har läst senaste domen nu, förstår verkligen inte,
förstår inte hur vårt rättssytem fungerar alltså :S sjukt menmen .

vad som händer idag vet jag inte, kanske förbi fia en sväng ikväll, men känns som min
förkylning hålle rpå att blrja om på nytt igen ://. och det vill jag verkligen inte,
så funderar på att lägga mig o skriva sen läsa, sen gå en sväng med hundarna, sen bara ligga
i sängen lite till så jag inte blir sjuk igen. men men ..


Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0