Life is a bitch, then you gonna die.

tjuuuluuuluuu!

sitter vid datan.
i fredags drack jag hemma hos fia, riktigt trevligt, men mot kvällen vart jag så jävla dålig att j ag kunde inte
följa med på hotellet tyvärr ://. sen på lördagen bestämde vi helt plötsligt att vi skulle
gå ut igen, haha . förfesta hemma hos jimmy, sen drog vi till hottan.
det va kul till o från. sen drog vi till lilljas, sen träffa jag på sötjosefine. det va trevligt,
och massa folk till :) sen drog jag hem efter ha lekt med dom ett tag.

yeah. igår kolla jag bara på film o tänkte, urs.
men lika glad för det är jag, men är bara så illa att vissa människor är så
förbannat fega och falska att det är äckligt åt det. blir så trött.
men somsagt, allt du förtjänar är min tystnad..
det gör ont att säga, men hejdå ://.

idag vet jag inte vad som händer, ta det lungt, kanske försöka sätta igång med pluggandet tror jag :)


Pussss! miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0