Långa nätter.

Nej tyckte jag va lite snål på förra inlägget med att skriva, så nu skriver jag igen :P
ska väl sussa om en stund, eller försöka, ska faktiskt upp kl  6 :/ haha .
sitter ju bara på msn o lallar,
imorron blire skolan, sen blire skriva brev till sötaste :).
men måste typ springa ut med min hund en snabbis snart, han har gnällt en stund nu, trots
att det inte va såå länge sen vi va ut, men lika bra att ta det säkra före det osäkra.
satt nyss här på kväll skvisten och åt kalla vita bönor, sååå gott, jag bara älskar bönor överhuvudtaget :)
nu skriver jag lite med Jocke och josefin på msn, mycket trevligt :)

mina skor va förövrigt skiit snygga ;D men får skavsår :( så kan inte ha dom så ofta ännu.
men ska börja gå in dom rejält nu ! Gissa strl`? 35, fattar ni ? 35 !!!!! hahahaha .
minime fötter, jag står ju inte stadigt på jorden inte. hahahaha .
men lika glad för det är jag :D
lyssnar på lite melissa horn just nu,. mys :).

nej ska nog springa ut med sheeba nu :):)

hade bra.

Längtar bort till hans värme och hans charm. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0