Jag vet att jag döljer en sanning.

den här låten gör ont i hela mig när jag lyssnar , urs jobbigt ://.
vill liksom inte att det ska bli så, men det märks väl nu, snart.
får se, börjar nästan gråta nu av att bara tänka tanken, gör ont i hela magen.
förstår inte hur man kan falla så mycket så fort för en person, har
aldrig gjort det förut. trodde aldrig jag kunde bli kär igen.
absolut inte i honom av alla människor, hur länge har jag inte känt honom utan att
det känts så här, nog för att jag alltid varit intresserad,
men aldrig så här, trodde det va omöjligt att känna så här, och trodde inte
han kunde va den här personen som han är mot mig, bli behandlad som
en prinsessa är inget jag är van vid, och ändå kan typ ingen va glad för min skull.
förstår inte folks problem egentligen. urs gör så ont. så ont att inte få kunna höra dom
små orden som han sa så perfekt varje gång jag tveka, varje gång jag vart
ledsen och osäker, "det löser sig". Allt skulle kännas bättre om jag bara fick höra dom orden
igen. idag ska jag försöka skicka iväg mitt brev. hoppa han får ett eller annat skratt iafl :)
har nyss vaknat typ, imorron ska jag försöka gå upp seeeenast halv 10 iafl.
måste ju vända tillbaka dygnet ^^.haha .  eller ja, det har jag försökt med i ca 9 månader .
men inte lyckats, förbannade hjärnspöken, och har inte blivit bättre nu direkt^^.
bara på nätterna liksom som dom kommer.
nej ska försöka glo på en film nu innan jag börjar gråta, känner att det är på väg när jag lyssnar
på den här låten.

Älskling, hör på jag tar steget ur vår sista dans.



I miss you crazy mutch honey .

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Mångkulturen i sig innebär upplösning av alla traditionella värden och verkar samhällsförstörande"

"Den sunda kärnfamiljen utgör vårt samhälles grund"=kvinnan tar hand om hem,mannen gör karriär, "Det är i sak inte fel att omfatta den fysiska antropologin, att via det yttre, genom bland annat IQ-tester och genbaserad forskning, påvisa de faktiska skillnaderna mellan de olika raserna",

"Vidare rekommenderad läsning ;Hitlers Min Kamp". detta är direkta citat från patriot.nu. står även du för dessa?



2009-08-11 @ 00:00:45
Postat av: ,,,

vad står ÄVEN för dessa ? har jag någonsin ens yttrat mig vart jag står ngnstans i frågan som har ngt med sånt här och göra? och vågar du inte stå för vem du är ? vad ska lilla jag kunna göra mot dig liksom ?

2009-08-11 @ 01:51:31
Postat av: ,,,

vad står ÄVEN för dessa ? har jag någonsin ens yttrat mig vart jag står ngnstans i frågan som har ngt med sånt här och göra? och vågar du inte stå för vem du är ? vad ska lilla jag kunna göra mot dig liksom ?

2009-08-11 @ 01:51:51
Postat av: Anonym

som din pojkvän. det är ju oftast så att man är tillsammans med någon med liknande värderingar som en själv, annars så kan man ju inte tycka om människan, om man tycker att han på något sätt behandlar andra orättvist. det var därför jag undrar. vem jag är är väl ganska orelevant?

2009-08-11 @ 10:28:34
Postat av: ...

Man kan väl tycka om en person trots en pesons åsikter,? ALLA i HELA världen har åsikter om allt, exakt som du har Åsikter om honom, right ? så om din tjej skulle tycka att jeff är en trevlig och bra kille, så kan inte du va tsms med henne, för då delar inte ni samma åsikt ? är exakt samma sak! Jag vill bara veta vem det är jag skriver med, och varför gömma sig bakom datorn och inte våga berätta vem du är ?

2009-08-11 @ 11:47:30
Postat av: Anonym

ja, givetvis. men när det är väldigt udda åsikter, som går ut på att man tycker att en annan "ras" av människor är mindre värda så tycker jag att man borde undra vad den andra har innanför pannbenet, om man inte även själv tillhör den gruppen. det här handlar om en person som stödjer en extremist grupp som är för ett rent ariskt norden, och som dessutom har hållt på med narkotika. detta tycker jag är tecken på en ganska extrem personlighet. därför undra jag om du var lika dan. så, håller du också på med droger? står du också för ett ariskt rent svergie?

2009-08-11 @ 13:27:41
Postat av: Anonym

nej är inte udda åsikter, de är åsikter som väldigt många andra och håller med om. Finns fler Nationella i sverige / världen än man tror, bara att dom inte "vågar" eller vill komma ut med det. VADÅ HÅLLER PÅ MED NARKOTIKA? :o. visst han höll på förut, tills han kom fram till att det va ren idioti. han håller dock intepå med någon narkotika nu, och tydligen kan du inte veta vem han är speciellt bra eftersom du tror att han håller på. Och nej, jag håller inte på med narkotika, har aldrig ens testat. det är idioti. Jag håller med om mycket av han åsikter, men dock inte allt, men är sjukt stolt över honom, stolt för hur han kämpar, stolt för att han vet vad han vill, han gör det han brinner för, sen om jag inte håller med till hundra % om precis allt, så stödjer jag honom och finns vid hans sida.

2009-08-11 @ 13:41:54
Postat av: Anonym

HA! där fick jag dig, jag är en bekant till dig therese! och du hävdar att du inte alls är främlingsfientlig. fyfaaan, du borde skita i honom sånna där jäävla åsikter är helt sjuka, vad säger att hudfärgen spelar roll? jag tänker skita fullständigt i dig innan det tar slut med honom, och ska se till att flera gör det ocksååå!! sånnna där åsiikter gör miig så jäävla förbannad. det är folk med sånna åsikter som stääller till med bråk på våra gator, inte doom som flyttar hiit för att få ett bättre liv!!!

2009-08-11 @ 14:04:09
Postat av: Anonym

en bekant till mig som inte ens vågar säga sitt namn? tror faktiskt inte att jag lider av att inte ha dig i min bekantskaps krets eftersom jag inte ens vet vem du är . haha. du är tydligen rätt patetisk. Vem säger att jag är "främlingsfientlig"? jag har inte sagt det iafl, säger bara att jag håller med om vissa grejer, och du har INGEN aning om VAD jag håller med om, right? skit i mig du, och "får fler att göra det också" jag börjar inte direkt gråta för att du skiter i mig, för du vågar inte ens STÅ för vad du säger eller tycker, du trycker där framför din dator, gömmer dig, och feeeg, och att du ens yttrar dig om något du inte vet något om, du vet inget om mig, elr mitt liv elr ngt av det som du snackar om. HAHA!.

2009-08-11 @ 14:10:49
Postat av: Anonym

exakt vad står du för då? va tycker diin mamma om det här? eller dina syskon? vad tycker din pojkvän om att du är född i rinkeby? jag veet mer om diig än du tror guumman. det är roligare såhär, du är ärligare. berätta exakt vad då håller med om och inte. jag tror han bara är en snabb lösn, INTE att du veerkligen tycker om honom-!!

2009-08-11 @ 14:49:02
Postat av: Anonym

för det första, varför ska jag ens bemöda mig med att berätta vad jag delar för åsikter med honom eller inte? Satt precis och läste upp för min mamma EXAKT vad du skrivit, och vad jag skrivit, och hon tycker om Jeff, väldigt mycket faktiskt. Min bröder accepterar allt, och är faktiskt min ena bror som hjälpt mig att fixa addressen till honom. Jeff skiter väl vart jag är född? och nej är inte född i rinkeby, men bodde där i två år. aha är det roligare så här? att inte våga stå för vad du säger ?låter riktigt kul, kan va exakt LIKA ärlig om du berättar vem du är, då kanske jag till och med orkar bemöda mig att berätta vad jag håller med om i frågan om åsikterna. Vadå snabb lösning? snabb lösning på vad? Och varför skulle jag inte tycka om honom på riktigt ?

2009-08-11 @ 14:55:24
Postat av: Anonym

för du har blivit dissad så måånga gånger. så när någon visar intresse för diig så faller du pladask. skämms du för vad du hååller meed om och inte?? foolk har snackat en hel del sen nii började träffas duvet-

2009-08-11 @ 15:00:12
Postat av: Anonym

Ja jag blirivt sårad 2 ggr. Och nej, va ju faktiskt så att jag visade intresse för honom först, jag som tog kontakt med honom,för att han är bra kille, och jag har grymt kul ihop med honom. och skulle jag ens tänka mig att vänta i ett år på en människa som jag inte tycker om egentligen? nej men känns som jag inte orkar bemöda mig med att diskutera vad jag tycke r och inte tycker med en människa som inte vågar stå för vem den är, är det så farligt att berätta vem du är ? haha, tydligen inte tillräckligt med stake i kroppen att diskutera med mig som en person, utan bara som en random. Ja folk får snacka bästfan dom vill, om du nu känner mig, HUR mycket bryr jag mig om vad folk snackar för skit? och vad äre folk säger då ? kan faktiskt va ganska kul att få sig ett skratt :P haha!

2009-08-11 @ 15:06:41
Postat av: Anonym

dom säger att du har blivit inåtbunden, sitter bara och kollar på massa filmer. att du tyydligt blivvi påverkad av han, och tar efter hans ååsikter. att de kommer sluta iiiilla, och att du inte vet vem han är igentligen - en narkoman med ett STOORT ordföråd, men ingenting mer!!

2009-08-11 @ 15:09:52
Postat av: Anonym

Ja jag blivit inåtbunden, och jag kollar på massvis med film hela tiden, pga jag knappt umgås med nå folk längre, för att folk behandlat mig som SKIT och jag tar inte skit längre, jag förtjänar det bästa vännerna, förtjänar det bästa livet. Nej tar inte efter hans åsikter, jag har förfan mina egna åsikter om allt, jag är den jag är, och det kan ingen ändra på. kommer inte sluta illa. bara bra. Jag om någon vet vem han är, jag och någon känner honom fruktansvärt bra, kännt honom i ngr år nu. OCH HAN ÄR FÖRIHELVETE ingen jävla narkoman, då skulle han inte ens få va med i SMR. sluta snacka om saker du inte vet ngt om, och ska du ens yttra dig ska du ha bevis för det och kunna stå för vem du är vilket du inte kan. Han är så mycket den människa, en av dom bästa och ärligaste människor jag känner, behandlar mig som en prinsessa, vad har jag mer att begära av en kille ?

2009-08-11 @ 15:14:54
Postat av: Anonym

du har inte kännt honom ngr år! hur låångt från dig tror du jag ståår? du har hälsat på honom när ni har setts. ingenting annat?! om jag inte minns feel så föraktade du honom för ngt år sen?!!? ta taaag i ditt liv!! annars koommer du sluuta i disken vid ica, å de vill du väl inte?!?! böörja umgås med ordentligt folk, skaffa dig ett liiv. för det kommer sluuta illa,

2009-08-11 @ 15:23:43
Postat av: Anonym

Jag har kännt honom sen jag gick i 7an kära du. Även om vi inte varit jätte tighta vänner under hela tiden, och nej, har ALDRIG föraktat honom,så jo du minns fel. tydligen står du mig inte speciellt nära, eftersom du verkar inte känna mig för fem öre, och du kan ju inte ens säga vem du är , så hur ska du kunna övertyga mig om att du står mig "nära". Vad äre för fel att jobba i disken på ica om jag får fråga? och vad fan spelar det för roll om jag är tsms med honom som har med mitt framtida arbete att göra ? Jag ska jobba med det jag vill, och spelar ingen större roll vem jag är tillsammans med. vadå ordentligt folk? umgås med ORDENTLIGT folk, tex, min bästa vän,Fia, hon har barn, bor i egen lägenhet, har ett bra liv. Jeff, är en braaa människa. Sara nyman &Matilda är ORDENTLIGA människor. Och ett liv, det har jag banne mig, ett JÄVLIGT BRAAA liv oxå :D (Y).

2009-08-11 @ 15:29:12
Postat av: Anonym

hahahahhaha. fia smedjeby är ju en av de personerna som snackat skit om dig!! sara n har inte sagt någonting om förändring, bara om din klädstil1 och sminkning ;)!! verkar va shysssttaa vääännner!! HAH

2009-08-11 @ 15:32:25
Postat av: Anonym

bara att du ens vet vad fia heter i efternamn kära du (Y). nähä okej, skiter väl förfan i vad nyman skulle säga om min klädstil och sminkning ? Ja dom är bra vänner, och du kan inte ens säga vem du är, så varför skulle jag ens tro på att ngn av dom har sagt ngt om dig överhuvudtaget ^^ hahaha . du är en bra patetisk människa, och lider inte direkt av att du ska "skita" i mig . haha. det roliga, att du har inget att säga om hur han behandlar mig, så fort jag sätter emot om hur han är som person, eller liknande, då har du inget nytt att komma med, det är roligt. !

2009-08-11 @ 15:43:38
Postat av: Anonym

nej, jag har ju aldrig varit med när ni har umgåtts, så dde är ju inte såå konstigt. han har sålt droger, slagits, knivskurit en tjej, det räcker. alla kan ändras om man flippar.. speeciellt du boorde veta hur läätt det är att få ett återfall på drooger!!!! tänk diiig föör.

2009-08-11 @ 15:48:01
Postat av: Anonym

Nej det har du inte, Ja slagits, ja det har han gjort. Knivskruit en tjej? neej, inte ett dugg va. haha . sålt droger, ja kanske han gjorde, WAY BACK. inte längre, han har inte med droger att göra. varför borde speciellt JAG veta det?

jag tänker mig för heela tiden. allt jag gör.

2009-08-11 @ 15:50:39
Postat av: Anonym

med taaanke på diiin bror.

2009-08-11 @ 15:52:05
Postat av: Anonym

btw nu hände samma sak igen, du kunde inte yttra dig om vad Fia sagt, och vet iofs att hon inte sagt ngt^^. haha . kommer med dumma "påhopp" om vad folk säger osv, sen kan du inte stå för det liksom . väx upp och bete dig som en vuxen, för antar att du är ganska vuxen i åldern iafl även om du inte är riktigt med i huvet,.

2009-08-11 @ 15:52:52
Postat av: Anonym

Ja, men vad har min bror med det här och göra liksom. alla människor är olika. sen så har Jeff aldrig varit beroende, och va ganska många år sedan som han "höll" på ^^ . alla förändras you know.

2009-08-11 @ 15:53:55
Postat av: Anonym

hahaha. när har du fråågat om vad fia haar sagt? hoon har saggt att du blivve annorlunda!! bara tittar på film, halvdeprimerad, lagt på dig i vikt, snackar konstigt..

2009-08-11 @ 15:54:53
Postat av: Anonym

säger han till dig jaa ^^

2009-08-11 @ 15:55:29
Postat av: Anonym

att jag bara tittar på film, halv deprimerad ? Jag kollar ju förfan på mer än hälften av alla filmer MED henne, om jag inte kollar med henne så är jag med henne nästan hela tiden.haha. lagt på mig vikt? jag har dock gott ner i vikt (Y) haha . snackar konstigt? om du inte kan komma på ngt bättre att komma med så varför yttrar du dig ens ? haha. du är patetisk. Nej har faktiskt inte diskuterat speciellt med om droger med honom, men jag känner honom, men du känner varken mig eller honom, vem är det du är rädd för om jag får fråga ? mig eller Jeff? haha!

2009-08-11 @ 15:58:31
Postat av: Anonym

hahaha, jag tycker det här äääär jäävligt kul ;)

2009-08-11 @ 16:00:29
Postat av: Anonym

tycker faktiskt jag oxå eftersom du inte har ngt att komma med :) men ngn av oss måste du ju va rädd för eftersom du inte kan säga vem du är haha . och tydligen kan du inte känna mig ett dugg . Puss påre :D

2009-08-11 @ 16:01:39
Postat av: Anonym

en bekant till mig, som också är Jeff's organisationskamrat har läst vad du skrivit, och han hälsar såhär:""Haha, vilken jävla idiot! du vågar inte berätta vem du är, det visar vilken feg tönt du är som inte ens törs stå för sina åsikter. 'Folk med våra åsikter som ställer till bråk'? Jovisst, vakna upp å se verkligheten för fan, din blinda jävel! Och vadå, ska du försöka utpressa henne så du lämnar Jeff eller? Det finns åsiktsfrihet i Sverige, något som inte finns i Nordkorea...eller i Sovjetunionen, dessa länder kanske vore en plats för dig? Om det är nåra jag verkligen hatar så är det såna jävla idioter som tror dom har rätt att bestämma vad folk ska tycka å inte ska tycka, dom förtjänar inget annat än en känga i käften"



2009-08-11 @ 18:41:10
Postat av: Fija

Det var som tusan Therese !

Lite roligt är det iaf..

Visste inte att jag sagt allt det där men det är bra att någon annan vet som inte ens kan stava till mitt efternamn..

Hahahaha..

Stackars liten seriöst..

Måste ha grymt tråkigt som kikar in här och snackar massa skit om allt..

Det är bra att jag sagt allt det där speciellt om film för de är ju inte så att vi träffas typ varje dag och typ alltid kollar på film här ?!

Good Luck Baby försök få mig och Tess osams tror inte direkt det kommer gå så bra (Y)

Älskar du Therese Nyström <3

2009-08-11 @ 22:38:08
URL: http://rasmusochfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0