It's all about you, you and you.

"Klart jag bryr mig om dig,
det är därför jag säger det här nu så du inte blir ledsen sen istället när det gått en tid
För bådas skull, tror ingen skulle gilla att sitta med krossade drömmar sen"


"sådär blir jag väl när jag är lite småsvartis antar jag var inte riktigt arg,
utan tyckte väl bara inte om att se han, med dig så att säga"


-Är du trött raring?
-njae, ganska pigg nu faktiskt, dårå ?:)
 -okej, nej jag undrade bara, ifall jag skulle komma över eller om du ville sova?

 Men det kanske är bäst att du inte väntar ändå, jag skulle förstå dig fullt ut. Jag vill inte vara den som senare kanske kommer ut och har blivit stationerad i Göteborg, Sundsvall, Skåne eller sådär.Så sitter du i Sala och drömmer om mig och missar massa bra killar.jag tror inte du är typen som är otrogen therese, men du är en bra tjej och jag vill inte att du ska missa massa pga mig, när ingenting är säkert.


Satt och läste igen msn historik med sötaste, såå jävla goo människa asso.
aldrig blivit så bra behandlad av en kille någonsin. haha.
läste massa, och satt och asgarva här, känns som det är evigheter
sen allt det här alltså, ändå äre inte så länge sen.
men grejerna jag skratta mest av kan jag inte skriva ut här,
och skulle aldrig visa ngn, för pinsamt. haha  .
Men kul äre att ha kvar iafl :).  gullet själv liksom .
tur att allt vart bättre innan han flytta iafl (:
sista natten kändes så fantastiskt bra. Mysis.
skickat brevet nu, inväntar svar. haha.
och i värsta fall hur allt ur artar sig med allt, så har jag alltid alla minnen .
men men, ska försöka sova nu när jag slutat läsa slutat skratta
åt att han va så fantastiskt "romantisk"ibland, elr inte ;) hahahah .


Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0