it scares the shit out of me

ja, kollade på ice age idag, den va grym :):). som vanligt med dom filmerna. haha .
Sen efter jag käkat va jag ut med Matilda och gick, skönt som fan, vi joggade tillochmed
en bit, vilket oxå va skönt, så ikväll kan man lägga sig med gott samvete :)
imorron bitti blire upp kl halv 6 och gå ut runt spåret, då kommer man igång i kroppen iallafall:).
sen Blire ju iväg till praktik/skolan, skööönt :).

det skrämmer mig det här. riktigt mycket.
att sitta och vänta på ett brev eller ett samtal, som lika gärna skulle kunna
förändra HELA mitt liv?, Samtidigt som det kanske inte är något alls.
men ändå, sitta och vänta och kanske bli tvungen att förändra allt man
levt för, alla planer man gjort, all framtid, allt kan förändras på två korta minuter ?
det är skrämmande, mer skrämmande än jag kanske får det att verka,
kanske inte märks så mycket på mig att jag är rädd, som sagt, jag visar inte
svaghet, har jag aldrig gjort, och ännu mindre just nu.
det är wierd, men ska väl försöka sova lite inatt, fick inte mycket sömn
natten till idag så att .

men hörssdå!!!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0