If you should return to me, we're truly meant to be.

sitter här, gick upp halv 10 idag, DUKTIG Therese :D.
imorron blir gå upp kl 9 ^^ haha . måste ställa in mig själv, sen ska jag liksom gå upp kl 6 på morgonen :P
igår va jag ut och gick, skulle gå runt elljusspåret, men vart lite längre, upp mot styrars och ner osv :).
sen duscha jag eftersom det bara rann svett eftersom jag gick raskt :).
sen drog jag ut och satt och snacka massa skit med Sara N. :). det va trevligt!<3
sen drog jag hem till fia, där fick jag typ migrän anfall :/ vilket sööög.
urs. det va jobbigt. Men gick över någorlunda, men ganska kul hade vi åt svartpannorna iafl ;D hahaha .
sen drog jag hem, satt vid datan en sväng, sen sov :D skönt.
nu imorse har jag bara vaknat och inte gjort så mycket mer, jo ätit god frukost :D
baguette med vallmofrön <3, pålägg vart skinka,gurka och sallad :D och ett glad juice :D mumma.

i miss you hun. Men hoppas allt blir som du planerat att det ska bli när du kommer hem igen :).
då kommer allt bli så bra. <3. wie . massa myys. har ju precis tagit studenten nu :).
på sätt och vis äre väl bra att du är där du är, då kanske jag kan koncentrera mig på skolan ;).
du uppehåller mig ju sötnos. hahaha .
jag saknar dig, hörs snart  hoppas jag käraste. <3.
Ge inte upp kära du, vi bygger nått fint för att ha. Jag älskar att se dig att leé. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0