if it makes you happy.

Yeah, sitter här vid datan bara lyssnar på musik  :).
igår när jag kom hem efter ha varit hos fia, så va mitt rum nystädat med god vaniljdoft efter ljus i hela rummet,
låg en chipspåse, 700 kr, comviqkompis och gott till hunden på min säng,
kan man ha bättre bror än jag har ? :) nej tror inte det. mina bröder är bäst <333.

yeah. idag vakna jag med värre huvudvärk än vanligt, och mamma väckte mig aldrig.
så vart inge skola idag, ska dit på onsdag osv iafl :).
för imorron kan jag inte pga hjärnröntgen.

idag köpte jag nya skor igen ^^, jogging/gå ut o gå skor, det är bra.
sen köpte jag underlagskräm, min va ju heeelt slut. haha.
och den kommer räcka i en evighet eftersom jag nästan aldrig sminkar mig längre,
orka liksom. haha .  sen drog jag till tandläkaren,
va ju mindre lyckat när jag kom in i trappen, men men ://.
sen fick jag ny tid den 18 sep, för ska ta bort tandsten, polera tänderna och kolla på min infektion
jag har haft i flera år, men den har blivit såååå mycket bättre, vad jag är duktig :D
sen åkte jag till affären, där utanför mickis träffa jag på Fia, anders och Rasmus <3,
snacka lite med dom. sen gick jag till mamma som va på affären hon oxå.
så köpte jag blondering, ska blondera utväxten nu :)
känns skönt :). så nu ska jag beställa påhalens oxå hade jag tänkt mig :)

vi hörss ;***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0