i can't make it alone.

sitter här, somna fööör sent igår, men vad ska man göra när man sitter och tänker tillbaka ?
och tänker på all lycka ?:) nej det är helt klart värt det :).
idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog kolla på lite filmer ikväll kan jag tänka mig :).
Om någon vill komma hit eller vill ses äre bara höra av sig (:

La la la, vet inte riktigt vad jag ska skriva, för har egentligen ingenting intressant att skriva
tror jag  haha.

yeah yeah. hörssdå!

it's heavy on my heart, i can't make it alone. heavy on my heart,i can't find my way home,
so come and free me, it's so heavy on my heart.
come and save me, and say that everything is gonna be allright ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0