.......

"du borde ha lärt dig vid det här laget att du är din egen lyckas smed. ta tag i ditt liv på riktigt, plugga, skärp dig, gå ned i vikt, skaffa kompisar med ordnade liv, så ska du se att allt blir bra"

vem skriver ? va iafl rak i ryggen och skriv vem det är`?

ursäkta, men jag har världens bästa vänner redan, sen om dom har världens bästaliv eller inte, spelar fan ingen roll.
skärp mig ? vad äre jag gjort för fel liksom  hahaha .  Jag pluggar, varje dag. so?
gå ned i vikt ? hur fan kan allt bli bra av det ? hahahahahhaha . detta va ju faktiskt lite kul.
och min egens lyckas smed?
JAG ÄR LYCKLIG!  så svårt att fatta, skrivit det i nästan varje inlägg.
bara för att man är deppig en dag då o då så kan man förfan fortfarande vara lycklig ?
eller vad ? :S.  har jag tagit helt fel.
Vissa dagar har man mer motgångar än andra.
 så, törs du argumentera emot och säga vem du är elr är du bara en feg jävel
som sitter bakom data skärmen och inte vågar yttra vem du är egentligen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0