Du va ju den sötaste och finaste jag sett.

Va på hjärnröntgen idag, urs, sååå obehagligt, fick åka ini no grej med halva kroppen nästan,
och jag som lider av klaustrofobi är ju inte de så kanon, men hon som röntga mig va
jätte snäll och satt och lugna mig innan jag skulle in i den där grejer, urs.
nej sen vart det hem och sussa lite till, behövdes.
sen vakna jag igen, vart ut lite snabbt med hundarna,
sen åkte jag o mamma till affären, jag köpte en blekning till,
för igår vart min hårbotten bara gul och vissa delar färgades inte :S
fattar inte, mitt hår är jätte svår blekt just nu :s.
sen köpte jag ngt hair repair som Sara Wallen hade gett som förslag
som tydligen funkar kanon, får hoppas på det, för mitt hår mår inte kanon just nu.

Senare blire promenad igen, får se om jag går själv eller om jag får med ngn på promenad.
funderar stark på att börja gå upp halv 6 på mornarna så jag kan gå lång promenad i spåret på
morgonen innan jag åker till plugget faktiskt, jag avskyr ju mornar, men då kommer
jag ju vakna till, och då kan mamma komma in på rummet och väcka mig,
ist för att ringa mig när hon är på jobbet. så ska nog börja med det imorron,
så blir det två långpromenader per dag, och det vore ju kanoners (Y) :).
yeah yeah, långt inlägg idag,  ett halelujah för er som orkat läsa allt. hahaha .

ne nu ska jag slå igång en film i väntan på att köttfärsen blir upp tinad så ska jag laga mat,
sen ska jag skölja hur håret om en halvtimme oxå..


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0