Du är större än du tror.

Sitter här, lyssnar på musik och gör ingenting, väntar på att mamma ska komma
hem med två små franska åt mig:) mums.
ska väl slå igång ngn film.  Ja gårdagen sög bajs, mår väl inte kanon idag heller.
men smällar man får ta.

Gråt inte älskling,det gör så ont att se dig så här.
Det jag sa betyder ingenting, jag ska alltid stanna kvar här.
Gråt inte älskling, vad vore jag om du inte fanns?
Du är större än du tror.<3
and i miss you.

vettefan, kommer nog bli en ganska inåtvänd människa nu ett tag, och förlåt alla.
förlåt om jag kommer bli tråkig osv , men jag stänger av allt när jag mår dåligt.
för mycket som hänt på alldeles för kort tid, förlorat 3 jävla personer i mitt
liv på mindre än ett halv år, plus att Jeff sitter inne, gör inte saken bättre.

Men vänner, mina riktiga vänner, tro inte att jag försummar er, är
gladare än någonsin att jag har er allihopa, och tack för att
ni står vid min sida, trots att jag beter mig like hell ibland.
men ni ska veta att jag älskar er alla, skulle inte klara
mig utan er, inte ett steg utan er, så är det bara.
Sofia,josefin,Tullda,Umeå,SaraN,SaraJ,Jannice,Mikkah.
ni är verkligen dom bästa jag har trots att jag inte alltid visar det. <33.
glöm det aldrig. jag behöver er nu mer än någonsin, och vet att
ni finns där vid min sida, tack!

Ja nu har man varit känslosam idag oxå :) Puss på det liksom. haha .
nej men så äre. vet hur ledsen man själv blir när folk beter sig
annorlunda mot en, slutar höra av sig, bara är allmänt off,
utan att man får en förklarning. och att man inte känner sig
uppskattad. men ni ska veta att jag uppskattar er grymt mycket.


<3

Kommentarer
Postat av: .

du borde ha lärt dig vid det här laget att du är din egen lyckas smed. ta tag i ditt liv på riktigt, plugga, skärp dig, gå ned i vikt, skaffa kompisar med ordnade liv, så ska du se att allt blir bra

2009-08-04 @ 15:22:25
Postat av: sara

Älskar dig gumman <3 och du va faktiskt inge tråkig idag :D

2009-08-05 @ 01:27:17
URL: http://nymansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0