Det jag sa betyder ingenting,jag ska alltid stanna kvar här.

Sitter vid datan,.ska väl slå igång en film elr ngt snart :)

igår va jag hem till fia, vi glodde på Mum and dad, helt vrickad film :P haha .
yeah, sen kom jag hem, då sms-kollade jag på film med Niklas, och han
höll sig vaken heela filmen ;o halelujah! ^^
idag händer inte så mycket skulle jag tro, hem till fia kanske, man vet aldrig ;).
fortfarande lika lycklig över min telefon, älskar den.
mindre lycklig över att käraste inte kan vara här med mig, men så det kunde gick.
Men den 11 Juni, då jävlar <33. hahaha . då finns det lite mer tid än några fjuttiga timmar hit och dit ^^.

yeah. på lördag blire nog Elinas fest, hon har ju fyllt gammal, hela 20 år nu. grattis :):).
annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, blir nog mest lugnt, orkar inte hålla
på o festa osv hela tiden, ska lägga ner det, festat lite mycket den senaste tiden.
känner inget sug direkt, typ dricka ngn cider då och då är väl inge fel, men iafl :)
har ett myggbett ovanför mitt ögonbryn, det kliar fett mycket, synd om mig, jupp jupp :)

öhm, Ja vet inte vad jag ska skriva riktigt.

i miss you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://afa-uppsala.antifa.se/index.php?subaction=showfull&id=1243292407&archive=&ucat=1 hur mycket sanning är det i det här? vad var det för kvinna? när man läser sånt vet man ju inte vad man ska tro..

2009-08-08 @ 00:18:07
Postat av: tussielago

Det är inte mycket sanning alls, har dock hänt, men inte på det sättet som beskrivs, verkligen inte, finns bara lögner i media :S. vem äre som undrar?

2009-08-08 @ 00:57:59
Postat av: Anonym

ok, de står ju även på en avhoppar blogg om det. en gamal "vän" till honom. det är hemskt vilket avig spår han har trillat in på.

2009-08-08 @ 01:25:40
Postat av: .

vad för avhoppar blogg ? :o. han har inte trillat in där, han kämpar för det han tycker är rätt, han kämpar för det han älskar, och det som står i media är inte i närheten av sanningen. nä vad är du för gammal" vän" då ?

2009-08-08 @ 13:20:54
Postat av: Anonym

en vän han inte längre vill veta av sen han blivit så radikal. han har inte alltid varit sån som han är nu. ta dig därifrån medans du kan. han är manipulativ och kan prata, men tänker du till en gång extra inser du att det bara är nonsens och allt igentligen går ut på ett ariskt rent samhälle, vad konsikvenserna än blir

2009-08-08 @ 15:21:19
Postat av: Anonym

blivit radikal ? han är den han är, den han i grund o botten alltid varit, men han har bara varit osäker, rädd för att säga ditt namn `? jag skiter i vem du är egentligen, för kan ändå inte berätta för honom så. vadå dra mig ur medans jag kan? jag kan dra mig ur när jag vill, men jag vill inte, jag är kär i HONOM , ingen annan, vill inte ha ngn annan, så varför dra mig ifrån en människa som behandlar mig som en prinsessa, behandlar mig perfekt. finns inte så stor anledning till att dra sig ur då tycker jag . men vem är du?

2009-08-09 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0