Det är över nu.

seeeg jag är  nu då, gäspar hela tiden, men om en timme blire en promenad med
hundarna, sen soooova,kommer sova som en prinsessa inatt tror jag :D.

gick upp kl halv 6 förstår ni?! jag ? haha . så gick jag ut på långpromenad med hundarna,
gick rask takt, sen jogga jag en fjärdedel av vägen ;o.
sen hem, åt lite yoghurt, sen duscha jag snabbt,
sen cykla som en idiot till bussen, åt en clementin på bussen, mumma :D,
sen åkte jag till skolan, åkte ut till k appalbo o gav mat där ute,
sen till djurhuset där jag gjorde mat åt fåglarna osv,
sen så blev det att försöka flytta syrsorna från ett ställe till ett annat, men
höll på att börja gråta för att det va så obehagligt, så slapp.

sen vart det plugg,äte an banan, läste ut bok, gjorde massa med engelskan, känns bra :)
sen åka buss hem igen, cykla som en idiot hem, gick ut på långpromenad
med hundarna, rask takt och jogga en fjärdedel igen :),
sen hem, gjorde hamburgare o mos och majs :D mumma.
och nu sitter jag bara o slappar, för om en timme blire en promenad till,
sen soooooooooova <33. myes.


hörs sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0